När små blir stora

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Therese Källström - 10 maj 2009 20:39

Japp så känner jag mig =) Som ni ser i det andra inlägget så har jag varit i städar tagen idag, men nu så är allt klart. Tog o torkade det sista nu ikväll, så nu är det klart. Är ju så kul när allt är klart när man börjar jobba imorgon igen, skönt o komma hem till något rent o fint. När jag hade städat klart allt så tog jag mig en promenad till råga på allt =) Känner mig så effektiv, men nu är jag helt färdig efter en varm dusch, puh! Så nu blir det liggläge, har nästan ont i fötterna, fast det blir väl så när man har gått en hel dag utan att nästan ens sätta sig ner. Ja Daniel har oxå gjort nytta =) Han har målat lister o satt upp dom färdigmålade, så imorgon mina vänner ska jag åka o köpa molly så han kan sätta upp gardinstången i köket =) ÄNTLIGEN. Å jag hoppar av glädje, efter ett halvår ska jag få gardiner i köket, gud bevare mig väl vad skönt. Så imorgon kväll när kidsen sover så blir det fönsterputts i köket =) LJUVLIGT. Nä nu ropar tv på mig. Sov så gott mina vänner......

Av Therese Källström - 10 maj 2009 16:17

Är ju riktigt stolt över mig själv idag =) Vi klev upp imorse o åt frukost, sen duschade jag. Efter det blev jag så fruktansvärt less på att ha renoveringsverkstad i vardagsrummet. Så ner med allt sånt i garaget, drog ner gardinerna o tog o gjorde ett riktigt ryck där inne =) Puttsade fönstrena, dammade, dammsög o torkade golv. Japp det ni!! Så passade jag på att när jag ändå var i farten med dammning o dammsugning tog jag resten av huset oxå. Så nu har jag torkat golvena i 3 rum har 3 rum kvar, puh!! Dom tar jag när barnen sover så slipper jag ha massa små fotavtryck =) Så himla skönt o ha det gjort!! Jobbar extra i veckan oxå så då är det ju ännu bättre o ha det gjort. Ja just ja, blommorna slängde jag iväg, så nu måste det inhandlas nya, hihi!! Men det får bli imorgon, nu orkar jag inte åka iväg. Ska bara släng mig i soffan när kidsen lagt sig o efter en rejäl dusch, man blir ju lite svettig när man flänger runt med kvasten i högsta hugg =) Nä om man skulle ta o fortsätta göra lite nytta! Tjing......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards