När små blir stora

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Therese Källström - 9 maj 2009 20:29

Gör så här: Googla ditt mellan namn o ta bild nr:2 som kommer fram. Så ser du ut om 40 år =) Detta blev mitt resultat:


Kanske skulle ta o hoppa 40 år frammåt =)

Av Therese Källström - 9 maj 2009 17:43

Gjorde ett tappert försök till att få bloggen lite roligare, än så där mörk o tråkig. Nu går vi ju faktiskt mot ljusare tider, härliga sommar!! Så då kan väl bloggen oxå få vara lite fin =) Eller iaf ljusare. Min dotter älskar ju rosa så då fick det bli det en sväng. Får se hur länge innan jag byter igen =) Vad tycker ni om bloggen, skriv gärna en kommentar fårse vad ni tycker.




Nä fy bubblan vilken ångest jag har, störd i huvudet, Hur kan man få ångest över att man inte dammsugit på ett X antal dagar?! Skärpning..... Men antingen ikväll eller direkt imorgon bitti MÅSTE det göras, kan ju inte ta in folk i mitt hem. Måste nog gå någon kurs eller något som kan hjälpa mig att inte bli så vannsinigt irriterrad när det ligger brödsmulor under bordet. Men jag är ju medveten om att det är en störning =) är inte det ett bra tecken?! Haha....... Nu ska jag ta mina skruttisra o mysa. TJING!!

Av Therese Källström - 9 maj 2009 16:43

Igen!Vi har varit på 1-års kalas idag =) Våran lilla älskling Lucas har sin dag idag. Goa skruttunge!! Sen passade jag på att snusa på bäs =) Tänk att jag alltid hamnar där bebisarna är =) Är ju så sjukt mysigt, det kommer aldrig att försvinna det suget.





Jag o barnen blir själva nu =( så j-vla tråkigt! Han jag bor med ska väl ut o fiska nu. Men jag o barnen tar en riktig myskväll i våran säng, får se om det finns någon plats till pappa Daniel när han kommer hem =) Han får väl skylla sig själv, haha. Får se vad vi kanhitta på o se på tv, eller kanske blir John Blund som kommer på besök =) skulle tro det. Brukar ju bli så.

Kanske skulle ta o kika över till min underbara vän Lisa en sväng, tjåla lite skit!! Tjing.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards