När små blir stora

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Therese Källström - 12 maj 2009 20:46

Nu är det riktigt hemtrevligt i mitt kök igen =) Det blev så super fint. Strök beiga gardiner som det står mocca latte, coffe mm. Så har jag grå krukor med vita minirosor i samt en lampa. Nu fatts bara kakel förstår ni sen har vi ett komplett kök, äntligen!! Några lister oxå som ska på plats. Daniel skulle visst gå ner o måla dom nu =) Tror det är någon mer än jag som vill få det klart. Men herregud jag tror Daniel har slagit i huvudet, nu ikväll har han varit ute på baksidan o tagit ner ett utav äppelträdena, men lika bra han får greja. Han är ju riktigt effektiv!! Fast o andra sidan så är han alltid effektiv vår/sommar då han grejar hur mkt som helst ute. Nä om man skulle ta o duscha o sen sova. Sov så gott!! 

Av Therese Källström - 12 maj 2009 16:12

Det skulle jag vilja veta?! Ibland känner man sig som att man vore 100 år. Jag vet ju inte hur det känns men jag är så där trött o less i kroppen. Hur får man tålamodet att räcka till dessa små man lever med? Ebba är inne i någon form av ja jag vet inte vad man ska kalla det för. När jag hämtar dom på dagis så börjar hon med att grina där, vet inte ens varför? Idag var det en sån liten sak som att hon ville vara ute på gården på dagis, det är några pappor som ska fixa i deras lekstuga. Där precis där skulle hon vara. ÅÅ vilken ljuvlig ålder. Men hur kul är det då när hon gråter för precis allt? Gud jag kommer att bli gråhårig innan 30. Men det är väl bara att bita ihop o vara pedagogisk =) Daniel sa till mig i söndags när vi stod o gjorde mat: Men Therese du som alltid ska vara så pedagogisk, vart tog det vägen? =) Haha, nu var du ju rolig. Men som mamma så är det inte alltid så lätt o vara det jämt. Men det är väl bara att samla krafter.




Imorgon iaf så ska jag jobba, fast det är ledig dag, ska bli kul. Jag jobbar ju åt Sofia denna vecka, hon har ett ansvarsområde på jobbet så det är lite extra man ska hålla reda på. Hon är frukt o grönt ansvarig, jag jobbar ju normalt sett där med henne, men nu är jag ju helt själv, ingen att rådfråga. Vi får väl se om hon får slag när hon kommer tillbaka =) Nä nu ska jag ta o göra lite nytta. Stor kram till alla mina nära o kära. 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards