När små blir stora

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Therese Källström - 24 maj 2009 10:51

Jag o Daniel satt o kikade i kalendern, o vi tar nog o åker till kolmorden den 3 juni redan =) Annars skulle vi intekunna åka förens v.30 Det är Daniels första semestervecka. Vi kände att då kanske vi inte vill stressa iväg på massa grejer. Jag o barnen har nog kommit hem precis då ifrån junibacken oxå. Vi vill inte ha massa stress o så på semestern, man har ju semester för vila o ledigt. Så vi drar nog antingen direkt efter jobbet på tisdagen den 2 juni eller på morgonen på onsdag. Då kan vi gå på kolmården direkt vi kommer ner. Vi får se hur vi gör. Kul ska det bli, men vi säger inget till barnen än förens vi vet hur vi ska göra. Jag kollade väderprognos sån här 10 dygnsprognos o då skulle det vara strålande sol o 17-19 grader varmt på onsdagen, så vi ser ut att få fint väder iaf. Det känns lite som att det är a,o i det hela. Inge kul o gå runt där om det spöregnar, mkt roligare om det är fint. Nu ska vi kika på hotell!! Tjing......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards