När små blir stora

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Therese Källström - 17 maj 2009 16:54

Idag har vi bara varit ute hela dagen. Måste ju passa på när det har varit sådant kanonväder. William har varit här hela dagen eller ja från 12 till nu, nästan hela dagen. Barnen har lekt o åter lekt!! Å vet ni vad som hände =) Gud jag sitter här o fnissar för mig själv redan =) Jag o lisa satt o drack kaffe på deras trapp, o till min förvåning ser jag en kanin komma skuttandes =) Å jag säger: Nemen där kommer det en kanin. Ja där skulle den väl inte vara iaf. Men jisses!! Så ner på deras baksida, skulle försöka få in denna stackars livrädda kanin i buren. Lisa tog en lekback, en gammal tvättkorg som hon skulle kasta över kaninen. Men hon missade så han fick den i huvudet, tro inte att vi skrattade just något!! Var det någon som såg oss så måste det ha sett förbannat roligt ut. Kaninen måste ha blivit lite groggy för han blev lite spak, vilket vem som helst skulle ha blivit om man fick en tvättkorg i huvudet =) Jag sitter här o skrattar för mig själv nu när jag skriver, tänk att det alltid blir nå tok eller att man får skratta när man umgås med denna kvinna, tack för ett gott skratt Lisa!! Jaja hur som haver så lyckades vi få in den i buren, jag med en spade i högsta hugg o Lisa med tvättkorgen. Lisa låste en väg som han hade kunnat rymma på med en barnspis o på det viset lyckades vi. Jisses vilken dag. Men kul har vi haft!! Eller vad säger du Lisa?! =)




Daniel han grejar ute fortfarande, barnen sitter i badet. Vi ska käka, sen ska jag åka o sola. Måste ju fuska lite innan den riktiga värmen kommer =) 

Av Therese Källström - 17 maj 2009 10:53

Ja då sitter man här med bara ett barn =) Den stora, hör o häpnad!! Elias åkte till mormor o morfar igår o kommer hem idag någon gång.



Idag har vi lite att pyssla med, Daniel är ute o klipper gräset nu, sen ska han greja på baksidan. Jag ska kanske ta mig ut, får se om min allergi tillåter det. Mår inge vidare i allergin idag =( Usch vad sur jag blir. Får väl passa på att dammsuga o göra det vanliga inne. Ebban ska o rida vid ett tiden. Nä det är väl lika bra o göra ett ryck!! Tjing

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards