När små blir stora

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Therese Källström - 19 maj 2009 22:08

Ja då var syskonen källström grannar då =)  Oj vad jag kämpade in i det sista med detta rum, torkade fönster, dammsög torkade golven. Men nu så är alla grejer på plats!! Gardinerna är det sista o det tar jag imorgon, nu får det räcka för idag. Vi fixar hans rum till hösten eller sensommaren iaf, när vi är klara utomhus. Finns en del att pyssla med ute. Jag säger som min kloka grannfru sa =) Inte dör han av att få leka i ett rum med fula tapeter =) Hon är så klok den där tanta =) Nu låter det som hon är 100 år men hon är bara 25 år =) Så morgondagen består av pyssel, städ o klippning på barnen. Skönt o vara ledig i 2 dar, då hinner jag pyssla lite med det jag börjat med. Nä nu ropar sängen på mig. Sov så gott mina vänner!!

Av Therese Källström - 19 maj 2009 17:32

Idag på lunchen så satt jag o funderade! Vi har ju bestämmt sen långt tillbaks att lille man ska flytta ner o bo granne med syster yster =) Ebban sa så att nemen Elias då blir vi grannar =) Sötfia. Så då tänkte jag: Eftersom Daniel grejar så mkt ute vår/sommar så kom jag på att han kan ju faktiskt flytta ner nu iaf. Vi tar hans rum när vi inte kan greja ute nå mera. Att jag är ivrig på att han ska flytta ner är att dels, blir det äckelhett uppe på sommaren o sen vill han så gärna ner o bo granne med Ebba. Vill inte att han ska behöva lida en sommar till pga hettan när vi har möjlighet att han kan bo nere. Men va f-n snygga gardiner lite kul på väggarna så står jag nog ut tills hösten. Så jag kanske börjar lite snart där nere =) Ivriga maja är i farten. Tjing........

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards