När små blir stora

Alla inlägg under mars 2009

Av Therese Källström - 26 mars 2009 15:17

Vilken trevlig syn jag fick när jag kollade på skatteverkets sida =) Både jag o Daniel får tillbaka rätt mkt pengar =) Helt perfekt!! Jag ska ta o diskutera med han om vi ska lyckats få till den där omtalade lekstugani år kanske. Då kan vi ju betala lekstugan med skattepengarna, dom är ju inte direkt billiga. Dyr leksak =) Men fruktansvärt värdefull i våra barns ögon.Blir nog en sådan. Nu känns allt lite bättre, nu har jag dammat av lite o dammsugit, tvättat (har bara en maskin kvar) så nu återstår bara toaletten o golvtorkning. Toan blir nu men torkningen tar jag nog i helgen. Daniel kanske kan roa sig med det på lördag =) 

Av Therese Källström - 26 mars 2009 12:56

Hur kul är det med all j-vla tvätt som är varje dag!!Tvättar man inte typ varannan dag eller så då blir det att se ut så här!! Suck vad matt jag blir. Men men det är bara o bita i det sura äpplet o ta tag i det. Har både tvätt o städ att göra o det MÅSTE göras idag, nu har vi dragit ut på det för länge. Lika bra att köra igång!! 

Av Therese Källström - 26 mars 2009 11:12

Då har vi kommit hem från klippningen, blev så fina så. Här kommer lite bilder på dom före o efter.

Av Therese Källström - 26 mars 2009 08:06

Jaha då börjar denna vecka att närma sig sitt slut. Idag ska ju jag o Johanna.S åka till blg o shoppa =) Det ser jag fram emot. Kl:10,00 ska barnen klippa sig. så fina så brukar dom bli. Sen efter det drar vi nog ut till jobsbo o hälsar på Linda o barnen o jag ska snusa på bäs =) Så mysigt!!



Igår gjorde jag min sista onsdag, lite blandande känslor. Men det blir nog bra bara man kommer in i det. Imorgon jobbar jag 10-21 o lördag 7,45-13 sen på lördag em vid 15,30-16,00 då ska jag vara i stan igen, då vi ska hem till Lena på jobbet innan vi ska till Ulla på jobbet o ha sing star =) Gud vad kul vi brukar ha när vi träffas!! Äta gott o dricka gott. Söndagen blir det kalas. Japp det var den helgen, pust!! Men vi börjar med dagen idag =) Nu blir det frukost innan klippning!! Tjingeling

Av Therese Källström - 25 mars 2009 21:56

Jag måste bara få skriva va mig lite!! Idag jobbade jag 12-21 inga kontsigheter, förutom att jag tog ett barn på 8 år gammal för snatteri. Snyft!! Jag tycker det är så förbannat tragiskt att det ska bli så. Det värsta var ju att jag fick inte ens en reaktion, herregud unge tänkte jag för mig själv, grina el försök o springa härifrån men nej. När jag frågade vad han/hon hade under jackan tog han/hon fram 3 stora chokladkakor, o så säger han/hon oj då. Sen när vi var på väg upp till chefens kontor då säger han/hon förlåt. Men shit!! Tänk att det börjar så långt ner i åldrarna, det är ju skrämmande. Jag tog verkligen illa vid mig att han/hon var så liten o kunde göra något sånt, har grubblat på det hela tiden. Efter sådana saker inser man ju faktiskt att man har lyckats med något med sina barn, mina är 6 o 4 år snart o dom vet att man måste betala för sig. Att jag skriver han/hon är för att jag tycker inte det spelar någon roll vad det är för kön på barnet. Tragiskt är det enda jag kan säga!! Nu ska jag krypa ner i sängen med min sambo!! Natti natt.......

Av Therese Källström - 25 mars 2009 09:06

Ja då har jag betalt alla räkningarna, vad fort månaderna går. Tänk vad kul det är när allt är draget, man vet att det finns bra med pengar kvar. Skönt att vi båda har jobb, det flyter liksom på allt. 




Igår skrev jag ingenting, hade ingenting att skriva konstigt nog. =) Imorgon torsdag då åker jag o Johanna.S till borlänge, lite shopping =) Dessutom utan barn, bara hon o jag. Nu ska jag duscha!! Hej svejs.

Av Therese Källström - 23 mars 2009 20:51

Japp då var resan bokad till mig o Lisa =) Det bär av den 24 april med cinderella. Borde ju inte vara något problem att få semester den fredagen, nu när man är ute i god tid. Lördagen så kanske jag kan byta med Sofia om det passar henne. Gud så kul vi kommer att ha, kul o ha något att se fram emot. Det var det! Sen var det en audi A4 vi ska köpa. Ja kan det bli bättre, får åka på kryssning, o en bättre bil än det vi har. Nu känns det bra!!

Av Therese Källström - 23 mars 2009 18:49

Tänk så fort det kan vända =) Nu tror jag det blir en audi någonting =) Jag o bilar. Fin var den iaf. En grön o hör o häpnad ingen kombi. Men det är väl bara att inse att vi inte har någon bebis nå mera så vi har ju ingen barnvagn. Daniel är ute o testkör den nu =) Änteligen!! Dessutom så blir det kryssning för mig o Lisa  =) Vi planerar för fullt nu, var bara tvungen att springa över medans Daniel provkör. Gud så fort det kan vända, allt negativt som blev positivt!!! TJING 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards