När små blir stora

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Therese Källström - 1 februari 2009 19:22

Vet inte riktikt hur jag mår, känner mig illamående o allmänt less på alla jävla sjukdomar. Men envis som man är så är det nog inga fel. Ebban vaknade nu o sa att hon hade ont i magen, ja jag menar både Daniel o Elias har ju varit däckade, el D är ju det än så varför inte vi oxå, så det blir hela familjen. Känner mig lite "ensam" om man nu kan säga det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det känns som att jag gör el säger något tokigt vet bara inte vad. Vissa vänner känns som dom glider ifrån mig, ingen vän som säger att "Å Therese vad jag är glad att jag har dig som vän" el något sånt. Är det så stora fel på mig?! Kan ni säga vad så man kan ändra sig, annars tror jag att det ska vara så här.Tur jag har barnen o Daniel som älskar mig över allt annat o jag dom!! Men vänner är ju guld värda dom med.

Av Therese Källström - 1 februari 2009 13:38

Nu har vi varit på nisses, hittade nevedkorg men tvättkorgen skippade jag, lite dummsnål kanske jag vet inte. Det var en i "trä" superfin men den kostade 300 spänn känns inte så kul o ge det för en tvättkorg. Vi har ätit lunch, jag har bäddat rent o vädrat ur vårat sovrum,fy vad det blir snuskigt när man är sjuk. Men nu är det frächt igen, han tog sig en dusch så nu börjar han se ut som en människa igen. Men han blir hemma imorgon för bra är han inte än på långa vägar. Ebban var så rastlös och ingen kompis kunde leka, så hon gick ut själv, men nu stack hon in huvudet o sa jag går till Linnea o kollar om hon kan leka, slarva!! Man vet ju själv när man har långtråkigt hur det är. Men hon är ju inte bang så kan inte Linnea leka så är hon ute själv, så det är ju skönt att hon kan ju roa sig själv oxå. Har satt mannen i arbete =) är inte så farligt som det låter, han ska bara skruva ihop vedkorgen o det gör han i sängen så klart =) Han går mellan toaletten o sängen, finns ingen ork till något annat.

Av Therese Källström - 1 februari 2009 10:00

Enda gången jag tror jag gillar en söndag.  Städningen är gjord sen tidigare i veckan. Det jag måste göra idag är o bädda rent i våran säng, gud vad Daniel har svettats nu när han haft feber.Kul när man bäddade rent förra helgen, jaja sånt som händer. Annars tar vi det bara lungt, har inte gjort något på morgonen, barnen har lekt, jag har precis duschat. Jag ska ta med mig barnen till nisses, vi behöver en ny vedkorg våran är helt kaputt. Sen ska vi titta om dom har tvättkorgar, vi behöver en nu när vi har tvättmaskinen nere. När den var uppe då hade vi korgar vi la tvätten i direkt, så nu får det bli en vi kan ha inne på toaletten, slipper man gå ner varenda gång man ska byta kläder. Ska titta om dom har något kul söndagspyssel till barnen, kanske något nytt pussel el nå ritgrejer. Imorgon ska Elias äntligen på dagis, han längtar så mkt skrutten. Han fick ju pencilin, dock flytande, men det går bra, vi blandar det med vaniljyoghurt. Han fick en annan sort, ej kovepenin utan amimox, den är väldigt mild i smaken, smakar nästan ingenting när man blandar ut den. Han är så duktig! Nu ska jag göra mig i ordning så vi kan åka. 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards