När små blir stora

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Therese Källström - 14 februari 2009 20:50

Undra vart mammsen ska få plats någonstans =) Helt utslagna i våran säng. Dom frågade så där gulligt så man inte kan säga: Nej ni får sova i era sängar. Lite mysigt o sova alla tre, men blir lite trångt. Men jag kan ju säga att det är ju inte direkt ofta dom sover med oss, många gånger ber jag Ebba sova med mig när Daniel är borta, känns mkt bättre då =) Det brukar bli Elias som man bär in i hans säng någon gång under natten om man har lyckats somna brevid han, gud han far runt o sparkas o grejar. Sist men inte minst så snarkar han värre än en karl, lik far sin =) Nu ska jag nog ta o göra kvällen!!

Av Therese Källström - 14 februari 2009 17:21

Nu funkade det att lägga upp bilder =) Nu har jag gjort tortilla pizza, hittat på arlas sida. Kul o testa något nytt!! Johanna o barnen här o ska äta med oss, får se om det går att äta =) Sen blir det bakelse till efterrätt!!

Av Therese Källström - 14 februari 2009 15:17

Herregud vad har jag gjort denna värld för ont?!! Kan någon svara? Jävla bilar som krånglar, nu när jag skulle visa våran fina efterrätt går det inte att lägga upp bilder!! GRRRR Går inte ens att föra över dom till datorn. Å herrejösses vad tokig jag blir, tänk om allt bara kunde gå bra någon j-vla gång. Å jag o mitt tålamod, det är ju så bra. Vi är bästa vänner. NOOOT!!!

GRR

Av Therese Källström - 14 februari 2009 14:12

Ja alla jävla bilar!! När jag åkte hem ifrån jobbet idag så kom jag till lernbo där fick min svärfar hämta mig. Saaben funkar inte heller nu, känns ju jävligt nice när man har en karl som inte kommer hem förens sent söndag kväll o jag börjar jobba Kl:7.00 måndag morgon. Jag får nog gå till jobbet som det ser ut nu. Jaja skit bilar!! Idag kommer Johanna och barnen hit, något som är trevligt iaf. Vi ska väl äta någon god kvällsmat tillsammans samt hjärtbakelse till efterrätt. Bild kommer sen. Nu ska jag dammsuga lite igen, jag som trodde jag skulle slippa men kolla under matbordet vad fint det är. Undra vilka som har ätit där =)?!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards