När små blir stora

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Therese Källström - 19 februari 2009 20:05

Jag har så j-vla tråkigt!! Barnen sover o älskling är i hagge o fixar med dom där underbara bilarna, grrrr. Men han får väl någon bukt på dom snart hoppas jag. Inte kan jag gå o sova heller, måste invänta sista maskinen så jag kan hänga den innan jag slår igen ögonen, den är väl klar om ca.10 min. Imorgon jobbar jag 10-19, sen blir det ni vet vad! =) Let`s dance kväll med sessan o prinsen, pappa  Daniel brukar inte tycka det är så bra med dans =)












Blev inge dammsugning nu ikväll så jag får väl ta det imorgon bitti innan jag åker o jobbar, hade ingen motivation o ingen ork så då bidde det inge. Det är väl därför det är lika bra att gå o lägga sig, annars är jag ju bara sur o grining över det, att det aldrig blev av. Men är man pucko så är man, finns väl roligare saker i livet o göra än o köra dammsugaren. Nä nu tycker jag att det bara är en massa gnäll, hur vore det Therese om du tog o sa god natt, imorgon är du på bättre humör o inte så uppretad.=) Natti natt!!

Av Therese Källström - 19 februari 2009 19:08


1. Hur lång är du? 163
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ja du, bra fråga!
3. Vad pluggar du? Inget, har inte gjort sen gymnasiet
4. Har du långt hår?
5. Vilken hårfärg har du? Blond
6. Sminkar du dig? Yes!
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
9. Har du kysst någon idag? Nja, lite halvt =)

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Jajemen
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Hm, båda
3. Hur många syskon har du? 1, lillasyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Du kan väl inte stå emot o säga nej när Ebba ringer o frågar.
5. Hur många ställen har du bott på ? Borlänge, Smedjebacken
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Min knäppa lillasyster, blir liksom inte klok på henne =)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Min mamma, pappa som jämt ställer upp på oss.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Ja du hundra år sen, vi jobbar ju bara om varandra.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I lördags, om inte Fia på jobbet räknas, det är ju min kompis.
2. Har du kysst nån kompis? Ja visst.
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Japp
4. Vem har du varit kompis med längst? Sofia. Nelhagen
5. Vem känner dig bäst? Daniel så klart
6.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nja, skulle nog säga det snällare
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja, har hänt
2. Klä dig annorlunda? Tycker jag inte..
3. Vara dig själv? Absolut!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Nä, möjligtvis på min gård, men max där!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Asgarv, självklart
6. Pierca dig? Nopp
7. Ha sex på offentlig plats? Nä, tror vi kan fixa det hemma
8. Vara omogen? Kanske, men ser ingen anledning till det
9. Äta småkryp? Men snälla, aldrig!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Idag
2. När var du på semester senast? I somras, då vi var till junibacken
3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa
4. Är ditt hår tråkigt? Kan man väl lungt säga
5. Vem såg dig naken senast? Elias, han var med när jag duschade imorse =)
6. Hur ofta duschar du?  Varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Ja skulle väl tro runt  20,30 någongång



Av Therese Källström - 19 februari 2009 17:47

Nu har vi ätit, Elias tog en tugga o sen sa han: Nä mamma det här var inge gott, man tackar =) Men det var säkert creme fraiche smaken han inte tyckte om, är inte så mkt för det. Men jag tänkte att det känner han nog inte, ack så fel jag hade. Men vi andra tyckte det var gott iaf. Nu ska barnen duscha o sen blir det titta på bompa. När dom har somnat ikväll ska jag nog ta tag i kavaljern o ta mig en sväng om igen, blir så mkt bös på golvet på en gång. Hänga lite tvätt o vika tvätt ska oxå göras, gud så tråkigt!! Men först barnen sen det andra =) Hej svejs!!

Av Therese Källström - 19 februari 2009 16:40

Jag tror det blir gott iaf, låterju riktigt mummsigt!! Det var Lena på jobbet som hade bjudit på det när hon hade syjunta =) det är makaroner med bacon,campinjoner,lök,creme fraiche, ost ovan på. Kokar makisarna o rör ihop dom andra ingredienserna, i en form o in i ugnen. tyckte det lät super gott. Så det håller jag på med nu. Berättar hur det blev!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards