När små blir stora

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Therese Källström - 15 februari 2009 16:10

Vi hade så tråkigt, så vi tog o bakde lite chockladbollar, tack Lisa för lånet av några ingredienser. Duktiga barnen är, trodde inte bollarna skulle bli så fina som dom blev =) Ska kolla hur det går för dom, sen blir det duschen. 

Av Therese Källström - 15 februari 2009 12:40

Nu har vi varit ute, kom in för ett tag sen, har ätit lunch o plockat i o ur diskmaskinen. Barnen sitter i soffan o kikar på film o mummsar vindruvor. Vi var ute i 1 ½ timme, skönt men kallt när solen försvann. Här kommer lite bilder!!

Av Therese Källström - 15 februari 2009 09:33

Ikväll kommer min älskling hem =) Jag o barnen har bara legat o dragit oss nu på morgonen så skönt. Elias vaknade 7.00 o Ebban kom väl upp vid 7.30 så då la vi oss i sängen igen o dom tittade på bompa o jag slumrade lite. Vi klev upp vid 8.30 då vi åt lite frukost. Nu sitter dom o leker på varsitt rum, så kul o höra Elias =) han pratar för sig själv o Ebban spelar musik o sjunger med. Sötisar!! Idag ska vi bara ta det lungt, ska bädda våran säng det är den som är kvar, sen duchen. Vi ska gå ut en sväng före lunch tänkte jag, så skönt! Vilket drömväder. Har rester sen någon dag tillbaka så då blir det rester till lunch. Då kan man ju gå ut på fm, annars tycker jag det blir så tajt när man ska laga lunch, blir bara stressigt då. Kommer säkert några fina bilder sen när vi är ute!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards