När små blir stora

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Therese Källström - 20 februari 2009 21:44

Usch har så dåligt samvete, fyfyfyfy!!Tänk att man är 25 år o inte har lärt sig mkt, när jag är trött blir jag ett monster, ett jävelusikt sådant, tyvärr. Jag försöker varenda minut att inte vara grinig eller leta fel. Men ack vad dåligt det går. Var så otroligt trött när jag åkte hem ifrån jobbet nu ikväll, sen kommer jag hem o börjar hitta "fel" som igentligen inte är fel. Fy vad less jag blir på mig själv. Har bett om ursäkt till mina älsklingar, men är ju så tråkigt att man inte bara går o lägger sig direkt istället för att irritera sig på saker. Men men, det gick väl hyffsat ändå, kan ju hända att man känner dåligt samvete oxå bara för att jag inte var i tipp topp när jag kom hem. Men men vi tar nya tag imorgon!! Förresten så är det väl huvudsaken att alla fått en ursäkt. En glad o pigg mamma imorgon =) Sov så gott!! Kram

Av Therese Källström - 20 februari 2009 07:38

Det är min son det!! Morgonpigg, vet inte vad han har fått för fnatt denna vecka. Mellan 06,00-06,30 har han vaknat, jippi vad kul när man ska jobba hela dagen. Jaja det är väl jag som somnar först ikväll då =) Fast o andra sidan så är det kanske inte så konstigt att han vaknar då, denna vecka har vi varit på dagis hela veckan, vilket gör att dom varit på dagis till 06,30 2 dagar o 07,15 1 dag så det är ju den tidiga veckan så han är väl inkörd på det, men i helgen ska det bli andra tider =) om mamma får bestämma. Vore ju skönt att han sov fram till 07,30- 08,00 vore ju inte så tokigt, han brukar ju göra det annars.




Ikväll blir det ju let`s dance o någon god mat, vi har inte kommit på vad än bara. Löser sig väl under dagen. Nä om man skulle ta o dra igång dammsugaren innan vi ska äta frukost. Ha en bra dag. Tjingeling!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards