När små blir stora

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Therese Källström - 21 februari 2009 17:34

Fan vad matt jag blir helt enkelt!! Orkar inte förklara, men allt bara går emot mig, man kan ju undra varför folk ska vara så j-vla speciella!! Säga som det är det är ju svårt, säg nä Therese du är blåst därför är det så. Men nä då hittar man på något annat!! FAAAAAN!! Rak i ryggen det vore något det! Nä härdanefter ska jag enbart bry mig om min familj enbart min familj o skita fullständigt fan i alla o allt annat!! Nu får ni se min rätta sida, ja så är det! Orkar inte hålla på någe mera o fundera vad man gör för fel!! That`s it!!!

Ikväll ska jag tycka synd om mig själv o äta chips o kika på film i min ensamhet!

Av Therese Källström - 21 februari 2009 15:06

Det varså skönt ute. Vi tog en prommenad ner på byn, barnen åkte varsinn bobb. Men f-n vad man trätar när man ska hem, sa till Daniel att vi ska sälja huset o flytta ner mitt på byn =) Är ju så fruktansvärda backar när man ska hem, jaja hem kom vi. Har precis satt på kaffe, vi köpte munk nere på byn, tidningar åt oss o barnen. Så nu pysslar dom med sina nya tidningar. Vi var ute i 1 ½ timme, så nu blir em lugn, förhoppningsvis inge tjaffs mellan kidsen. Men det borde det inte bli nu när dom fått frisk luft. Mamma o mormor är på väg hit nu, passar ju bra nu när vi ska fika. Ha det bra!!

Av Therese Källström - 21 februari 2009 10:49

Ja vet i katten om vi kan åka skridskor =( Det snöar ju bara. Vi skulle ha varit ute o åkt så det kanske kan bli imorgon istället. Vi får väl ta o åka ner o hälsa på mamma o pappa min mormor är här så får vi träffa henne lite. Kanske syster yster är där om vi har tur. Idag till lunch blir det så avancerat, hihi. Korv o makaroner var önskemålet så då får det väl bli det, funderara på om vi ska äta lövbiff ikväll, låter väl inte så tokigt!! Ska väl ta o städa av toaletten uppe, blev ju lite hårigt dock när jag klippte Daniel. Elias är alldeles förbryllad över allt hår som ligger där. Men mamma du måste väl ta upp det där =) Sötunge. Men då är ju det gjort, rätt skönt. Nu ska jag köra igång med det så vi kan käka lite sen!! Tjingeling.

Av Therese Källström - 21 februari 2009 09:13

Idag är jagutvilad o allt är bra igen. Vi sov till 7,30 perfekt!! Barnen leker o grejar, Daniel rakar sig o jag har precis klippt min käre sambo =) Ska duscha, sen ska Daniel åka till mekonomen efter det blir det lunch. Vi ska ner med barnen så ska dom få prova att åka lite skridskor, herregud undrar hur det går =) Återkommer med resultat!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards