När små blir stora

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Therese Källström - 28 februari 2009 21:48

Nu är jag på festen =) Vi har skitkul!! Synd bara att inte min älskling kan vara med. Jag tror att jag måste tagga ner på drickande ett tag =) Ni som känner mig vet vad jag menar, hihi. Vi sjunger singstar =) Men ju fullare jag blir ju sämre går det =) Ha en trevlig kväll!!

Av Therese Källström - 28 februari 2009 16:20

Hur krånglig får man lov att vara? Blir så trött på mig själv. Herregud behöva testa hela garderoben innan jag nöjer mig, fast o andra sidan så gjorde jag inte det heller, blev Johannas jeanskjol o mitt linne iaf. Nä om man skulle ta o gilla läget att så här ser jag ut o låta det vara men det tänker nog jag aldrig göra. Men nu så är jag snart på g, bara lite kvar på naglarna att göra sen drar jag. Onykter ska jag se till att bli  =) TJOHO!!

Av Therese Källström - 28 februari 2009 13:54

Ikväll då smäller det =) Jag/vi ska på fest. Men jag tror tyvärr jag får gå ensam =( snyft vad tråkigt. Men jag vet att det kommer 2 st som inte har någon respektive, jag får väl hänga med dom =) Så jävla tråkigt att Daniel lyckas med något ta mig fan jämt. Nu har han åkt på nackspärr så det sjunger om det, jag blir så matt. Ja jag säger då det, är det inte barnen så är det han. Jaja bara o gilla läget o gå själv. Blir nog trevligt ändå.






Barnen är hos mormor o morfar, ska nog åka ner o hälsa på dom en sväng. Låter ju kul åka o hälsa på mina egna barn =) Men dom ville ju vara hos mormor o morfar hela helgen så vad kan jag göra åt det. Tur dom älskar sin mormor o morfar så mkt så dom har någonstans att åka när dom ledsnat på sina föräldrar =) Nu ska jag greja vidare, återkommer väl när jag piggnat på mig under morgondagen. (Om jag nu gör det) Ha en trevlig lördagkväll!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards