När små blir stora

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Therese Källström - 18 februari 2009 21:50

Då har man haft stängningen på jobbet, så nu har jag precis hoppat i pyjamasen o ska väl krypa ner under täcket o mysa med min sambo. Fast han sov ju när jag kom hem så jag får passa på att krypa ner där, det värmer ju iaf. Ska upp imorgon bitti kl:06,15 ringer den ljuvliga klockan. 7,45kallar arbetet. Var upp på stan på lunchen o köpte skidorna till Ebba, men dom var ju så fruktansvärt fula, helvita =( kunde väl göra barnskidor lite roligare. Men, men hon kan ju åka iaf, det är väl huvudsaken. Nä nu kallar sängen om jag ska orka upp imorgon bitti!! Sov så gott!!

 

Av Therese Källström - 18 februari 2009 08:47

Jaha då var det en ny dag idag igen då, onsdag redan, herrejösses vad veckorna går fort. Det är min lediga helg nu som kommer, ska bli skönt. Kanske kanske kan få min kära sambo att börja med väggarna i köket, blir tokig snart om vi inte blir klara, grrrr. Så kul o inte ha gardiner o inga blommor i fönstrena, bläää. Är väl en himmla tur att det inte är ut mot vägen, skulle väl folk tro vi var tokiga =) Men förhoppningsvis börjar vi o blir klara med tapeterna i helgen så jag äntligen kan få upp lite fint i fönstrena. Är ganska less på skiten nu!!  




Imorse vaknade mitt lilla monster kl.06,15 vilket han aldrig gör nu för tiden, så vem tror ni är på toppenhumör nu?!! Ebba kom upp 7,30 tror jag den var. Det är ju mera normalt än kl.06 på morgonen. Nä om man skulle ta o duka fram lite frukost!!




Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards