När små blir stora

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Therese Källström - 8 februari 2009 18:07

Nu har jag satt mig ner, barnen har badat o ätit o nu ligger dom eller rättare sagt sover dom nog redan. Ska ju vara på dagis 6,30 imorgon bitti, stackars barn. Men dom är ju iaf utsövda då. Idag var jag ju till blg =) Alltid lika kul, fast idag blev det inte så mkt handling. Köpte trosor till Ebba, strumpor till Tarzan och en varsin vårmössa till dom. Sen hittade jag inget mera konstigt nog. Jag har hunnit packa i ordning dagisväskorna oxå o förberett för imorgon bitti, så skönt när allt flyter på den tiden på morgonen. Ska slänga mig i sängen o kika på tv o sova om inte allt för länge, annars tar jag mig aldrig upp imorgon kl:05,00 Hoppas ni haft en bra helg, det har vi haft!!

Av Therese Källström - 8 februari 2009 09:53

Idag ska jag o min svägerska åka till borlänge. Ska bli trevligt. Sitter o väntar på att hon ska komma, vi skulle åka 10 börjar bli lite orolig om det hänt något, hon brukar alltid vara minst 20 min tidigare, hon är inte som sina bröder =) Barnen leker hund o matte, stackars Elias får alltid vara hund, men är man lillebror så är man =) Men nu ser jag att Ebba oxå är hund o han husse, kors! =) Å vad jag tycker synd om stackars Lisa, styrkekramar från oss!! Krya på dig. Nä om man skulle ta fram en väska som är smidig o en lämplig jacka när man ska gå på kupolen. 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards