När små blir stora

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Therese Källström - 10 februari 2009 20:05

Där fick jag för att ha stått o stekt pannkakor i över 1 timme. Det blev 7 pannkakor över tills på lördag =) Gud vad alla åt, framför allt min sambo o son =) Matglada killar o defenitivt när det serveras pannkisar. Men det gör väl inget, huvudsaken var ju att alla blev mätta o belåtna. Får väl kanske steka mera på torsdag om jag känner för det, annars blir det något annat på lördag. Det är ju inte så kul o steka pannkakor. Nä om jag skulle skala mig en apelsin o krypa ner i sängen o hålla min sambo sällskap.




GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA FIA PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Av Therese Källström - 10 februari 2009 16:41

Vad veckorna går fort, kan inte fatta. Imorgon är det liksom onsdag igen, det är bra. Imorgon bitti har jag o barnen sovmorgon, ska bli skönt, framför allt för barnen. Men till hösten är det färdigt med sovmornar, då ska ju sessan till lekis kl: 8 varje morgon. Idag tror jag det blir pannkakor till kvällsmat, ska göra mkt så jag kan frysa in, så kan barnen äta det på lördag till lunch då Olivia är barnvakt. Jag jobbar o Daniel är borta hela helgen, han åker på fredag o kommer hem söndag kväll. Fiskepremiär =) Nu ska jag gå o göra smeten till pannkisarna. Hmm kom precis på, undra vad jag ska äta då,har ju inge dinkelmjöl hemma så då sprack det för min del, men jag hittar nog någotåt mig själv.

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards