När små blir stora

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Therese Källström - 24 februari 2009 19:28

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din sida, tagga personer och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du: Therese

2. Ett ord på fyra bokstäver: Tråg

3. Flicknamn: Telma

4. Pojknamn: Tomas

5. Yrke: Trafikpolis

6. Färg: Turkos

7. Klädesplagg: Trosa


8. Maträtt: Taccos


9. Sak i badrummet: Tampong =)

10. Plats/stad: Täby

11. En orsak att vara sen: Trottsiga barn =)

12. Något man skriker: Titta

13. Film: Tatuerad torso

14. Något man dricker: Trocadero

15. Band: Torleifs


16. Djur: Tiger

17. Gatunamn: Trädgårdsvägen

18. Bil: Transam

19. Sång: Tro, jag vill känna tro

20. Aktiviteter med mer än en deltagare: Tennis



Jag taggar:


Lisa

Frida

Sussie


Av Therese Källström - 24 februari 2009 17:49

Idag fick jag reda på att lilla Elsa har kommit till världen, igår kväll ville hon komma till världen. Stort grattis till Linda o Daniel!! ÅÅ vet ni? Jag ska åka till dom på torsdag o snusa på liten bäs =) Det är ju så mysigt. 








Jag håller på med maten, blir french hot dog med vitlöksdressing, Ebban är helt tokig i sånt. Sen blir det semlor till barnen. Daniel är väl o grejar med dessa ljuvliga bilar. Igår kom han inte hem förrens halv tolv tror jag den var. Skitkul när han inte är hemma på kvällarna, men han måste väl få det klart. Vi har sovmorgon imorgon, skönt med onsdagar. Hoppas bara att barnen sover oxå =) Men skönt o bara vara på morgonen iaf! Nu kallar maten. Tjingeling!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards