När små blir stora

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Therese Källström - 9 februari 2009 17:44

Nu har jag precis bäddat rent i alla sängarna, blev ju inget igår då jag var i blg. Det är ju så skönt att lägga sig i nybäddat. Elias håller verkligen på att reta gallfeber på mig, å gud underbara unge att du kan bli ett riktigt monster. Han bara retas o ignorerar mig totalt om jag försöker säga åt han. Vansinnig för mindre =) Men tur nog så vet jag ju att han är så underbar annars, men han är väl trött efter en lång dag på dagis. Precis som hans mor, så det är väl inge konstigt. Vi har ätit, borstat tänderna o nu ligger dom i sina sängar och lyssnar på saga på cd. Sover nog som stockar ganska snart skulle jag tro. Jag ska oxå lägga mig till sängs o läsa lite o kika på tv, ska försöka släcka vid 20,00 så jag orkar upp imorgon.







Ja just ja, jag glömde ju!! Idag har jag börjat mitt "nya" liv, äter lite efter gi metoden. Jag orkar verkligen inte med att må så illa över min kropp, så då tycker jag att det var dags att göra något åt det istället för att gnälla. Det som är bra med gi är ju att man äter i princip all mat som alla andra vid matbordet, man tar lite extra sallad istället för kolhydraterna, sen efter ett tag lägger man till ex 1 potatis o inte 3. Mår man som jag gör över vikten så är det inte kul. Tyvärr är det många som klankar ner på en istället för att stötta en när man vill gå ner lite i vikt, o jag säger det att jag är inte ute efter en Pamela Andersson kropp, utan jag är vill må bra!! Vikten var inte så "noga" huvudsaken är att jag känner mig nöjd.

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards