När små blir stora

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Therese Källström - 22 februari 2009 18:43

Daniel gick ut o började skotta nu, han hade visserligen sagt att han skulle ut men det vet man ju aldrig med karlar =) Dom kan ju komma på allt möjligt annat att göra istället. Men nu så är han ute iaf. Jag passade på att vika lite tvätt, så nu är allt gjort innför morgondagen, slippa komma hem till massa tvätt som ska vikas o grejas med. Nu blir det sängen, kika om det är något sen väntar John blund tidigt ikväll. Barnen somnade förresten då jag trodde att dom sov, märks så tydligt när dom somnar på en gång man gått ut därifrån, inte ett pip. Nä om man skulle göra kvällen vid datorn då!!

Av Therese Källström - 22 februari 2009 17:56

Jösses vad trött jag blev bara så där. Fast jag inte gjort något annat än o bädda rent i alla sängar. Men nu är det gjort, så skönt o lägga sig när det är nytt. Barnen sover nog redan skulle jag tro, Bebban var såååå trött efter en dag med Ingrid, o tarzan en dag med Isac. Dom ska ju på dagis till kl.06,30 imorgon så dom behöver all sömn dom kan få. Ser inte ut som min käre sambo tänker masa på sig o ut o skotta igen så då lär väl jag göra det, kom ju dock mera snö efter han skottat, lika bra o få bort det, sen har ju blogbilen varit här o kört upp en fin vall, grrrr. Tänk om dom kunde lära sig o skotta, jävla klåpare!! Nä om man skulle ta tag i saker o ting så det händer något!! Ha en bra kväll!! Tjingeling.........

Av Therese Källström - 22 februari 2009 14:12

Ja då har vi precis kommit hem, åkte till Jannike o Isac vid 10 tiden imorse. Fick lunch där, så trevligt så. Ebban åkte till Ingrid då när vi åkte till Jannike så henne tänkte jag hämta hem snart.



Men snälla rara vad det snöar, nu får det faktiskt räcka, vill ju ha vår/sommar. Nu på em ska vi bara vara hemma o ta det lungt, det enda jag ska göra innan vi lägger oss är o bädda rent i alla sängarna, men det är ju inte direkt avancerat. Nä om man skulle ta o ringa o höra om hon vill hem, skruttan!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards